علت برق داشتن بدنه یخچال
نوشته شده توسط : علی


فریزر شما برق متعددی اخذ می نماید و در واقع سیستم سیم کشی حساسی داراست،  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  مخصوصا سبک های سابق خیس. در صورتیکه هنگام لمس کردن درب یا این که بدنه فریزر شوک خفیفی را تجربه کردید، ممکن میباشد مشکلی بوجود آمده باشد و این پرسش برای شما بوجود آمده باشد که انگیزه برق داشتن سردخانه چه چیزی است؟

درین نوشته‌ی‌علمی به عارضه ها رایج برق داشتن بدنه فریزر می‌پردازیم. چنانچه که شما نیز با اختلال برق دار شدن فریزر رو برو گردیده اید قطعا این نوشته‌ی علمی را مطالعه نمائید و چنانچه خودتان پیروز به برطرف کردن نقص‌ نشدید و علم و تخصص فنی موردنیاز را برای مرتفع کردن آن نداشتید، می‌توانید درخواست تعمیرات یخچال فریزر خویش را از روش تماس و یا این که فرم به طور آنلاین تصویب نمائید تا در کوتاه ترین مجال ممکن شایسته ترین تکنسین ماهر را به محل شما اعزام نماییم.

در صورتیکه جهت برطرف کردن خلل سردخانه خویش به امداد تعمیرکار نیاز دارید، همین اکنون درخواست تعمیرات خویش را به طور آنلاین تصویب نمائید تا متخصصان ماهر و مجرب کاراباما در سریعترین مجال ممکن، جهت هماهنگ شدن با شما تماس نتایج فرمایند.

استان*

موبایل خویش را وارد نمائید*


متخصصان باتجربهگارانتی خدماتسرعت در ارائه خدماتهزینه های منصفانه

بیشتر بخوانید:

طریق عیب یابی یخچال و ساید بای ساید و چاره برطرف کردن آن

ایرادات فنی در سردخانه
خیلی از مواقع وجود اشتباهات فنی انگیزه برق داشتن بدنه فریزر است. ایراد داشتن موتور فریزر و یا این که زخم دیدن سیم های رابط یخچال فریزر قادر است منجربه برق دار شدن بدنه فریزر گردد. همینطور اتصال ترموستات و یا این که موتور سردخانه به بدنه میتواند سبب حس شوکه شدن هنگام لمس یخچال فریزر خواهد شد. در اینگونه مواقعی در شرایطی‌که تخصص فنی ندارید قطعا با یک تکنسین کارشناس مشورت کردن فرمایید.

فرسوده شدن عایق سیم کشی داخلی یخچال فریزر
این موضوع میتواند نگران کننده باشد، بخصوص چنانچه یخچال فریزر شما دارنده مدار یخ زدایی باشد. این مورد یک خلل رایج میباشد و حتی میتواند یک خطر ایمنی محسوب خواهد شد خصوصا مواردی که یخچال فریزر بر روی یک سطح رسانای الکتریکی جای دارد و با رطوبت و آب سروکار داشته باشد. در صورتی در این مورد تخصص مورد نیاز را ندارید مطلقا برای نظارت خلل از یک دارای تخصص امداد بگیرید.

عصر هنگامی
فصل زمستان هوا کم آب خیس میباشد و سبب بوجود داخل شدن الکتریسیته بومی می‌شود. در شرایطی که الکتریسیته مستقر سردخانه شما فصلی میباشد، ارتقا رطوبت در منزل شما قادر است به برطرف کردن اختلال یاری دهد. درصورتی که در فصول با رطوبت فراتر الکتریسیته مستقر را تجربه میکنید، این مسئله ممکن میباشد نماد دهنده ایراد دیگری باشد.

شوک های خفیف وقتی فیس میدهد که توشه الکتریکی مستقر در خرقه، کفش و مواد دیگر ساخت‌و‌ساز گردد این مورد ها نگران کننده نیستند. یخچال فریزر و فریزرهای دارنده تراشه های رایانه ای که یخ ساز، پیکربندی یخ زدایی و دما را در اختیار گرفتن می نمایند، نسبت به الکتریسیته مستقر حساس خیس می باشند. در شرایطی‌که این سبک ها به صحت وصل نشده باشند، می‌توانید شوکی را که مانند الکتریسیته بومی میباشد حس نمائید. در‌حالتی که سیم کشی یخچال فریزر شما فرسوده گردیده و مبتلا ساییدگی گردیده باشد و با بدنه فلزی یخچال فریزر تماس پیدا کرده‌با‌شد نیز در گیر شوک مشابهی خواهید شد.

ارتقا رطوبت
برای خطاها فصلی، از مرطوب کننده های آشپزخانه به کار گیری نمائید تا رطوبت مو جود در هوا ارتقا یابد و طبیعتا الکتریسیته بومی کاهش یابد. الیاف تصنعی و مصنوعی نسبت به الکتریسیته مستقر حساس خیس می‌باشند، به این ترتیب از پشم های طبیعی ، پنبه و پارچه های دیگر به کار گیری فرمایید تا شوک را کاهش دهید.





:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: